Najnowsze Wpisy

carpe diem Komentarze (2)
27. października 2002 17:31:00
linkologia.pl spis.pl

czy zawsze da chwytac dzien, czasami monotonnos bierze gore nad nami samymi.

ja- ja jestem emocjonalnym popaprancem- czyta ktos Bridgit Jones

nie wiem co ze soba zrobic

dosownie energi mnie rozp...

nie moge tyle przeklinac, jestem porzadna dziewczynka, heh pozory myla

kaskoo : :

zaczynam Komentarze (0)
27. października 2002 17:20:00
linkologia.pl spis.pl

witam wszystkich,jestem Kaska. i wasnie zmienia sie moje życie, nowe życie.

Powinnam to wszystko wytumaczyc. Zakochalam sie i nie jest to nic nadzwyczajnego, ale on ma 29 lat, a ja 18.

On jest: boski. tylko co kurde powiedzą o nim moi rodzice- tradycjonalisci.

boje sie tego zwiazku, ale pragne go widziec caly czas. gdyby chociaz byl 5 lat modszy. to juz by bylo lepiej.

"witaj kwaituszku", czy facet 30 letni moze czegos chcec od gowniary?

Jakas Bajka o kopciuszku,

Samo życie

caluje was

nie wiem co pisac, tylko on mi siedzi w golwie  

 

kaskoo : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

alitka | zy-to-ludzka-rzecz | tomek25 | extra-girls | dollsytoffiego | Mailing